martes, 28 de octubre de 2008

Per qualsevol cosa comencem!

Bé, crec que ja es hora de iniciar aquesta nova experiència sense amagar-me darrere dels meus poemes o quadres. Soc Carlàmpio Fresquet, visc a València, en un estudi a Marxalenes.
Encara estic acavant la carrera, de belles arts, a la UPV. Porte 7 anys de carrera, i els que me queden!
Ara estic treballant en diversos projectes, entre ells publicar un llibret de poemes, així que en aquest blog podreu trovar algunes de les meves creacions.
D'altra banda, estic intentant portar endavant un projecte d'antología artística amb Sor Kampana: "ALEACIÓN: ANTOLOGÍA EXPANSIVA", on recopilem tots els seus poemes i convidem a músics, pintors, video-creadors i d'altres animals de la mateixa ralea per a que des d'un poema facen una peça pròpia. Ja us aniré informant...

No hay comentarios: